A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцький центр первинної медико-санітарної допомоги" Гадяцької міської ради

🔰Днями за сприяння адміністрації КНП "Гадяцька МЦЛ" було проведено тренінг на тему: «Внутрішня комунікація - запорука якісної послуги».

Дата: 21.03.2024 13:34
Кількість переглядів: 69

Фото без опису Спікером виступила голова ГО «Медичні лідери», незалежна консультантка з питань розвитку клієнтського сервісу в медичних закладах Юлія Брикульська.

В наш час без правильного розуміння особистісних якостей та актуальних станів співрозмовників, а також, відносин між людьми неможливе конструктивне вирішення питань, ефективне планування, прийняття рішень, вирішення проблемних і конфліктних ситуацій, ефективної роботи в команді та звичайно якісних послуг.

Ми повинні розуміти: «Для чого ми комунікуємо?» — адже саме з цього питання потрібно починати будь-яку кампанію і саме без цього неможлива ефективна робота в команді.

👉Метою тренінгу є поліпшення комунікації між працівниками, командної роботи, покращення емоційного клімату в колективі та усвідомлення значущості корпоративної культури в умовах сьогодення.

👏Дякуємо адміністрації Гадяцька міська лікарня, що запросили нас прийняти участь у заході та особлива подяка Yuliya Brykulska за змістовний, продуктивний, інформативний та актуальний тренінг🫶.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень